W trosce o bezpieczeństwo naszych interesantów i pracowników – aby ograniczyć rozprzestrzenianie się wywoływanej przez koronawirusa choroby COVID-19 – zachęcamy do ograniczenia osobistego kontaktu z placówkami podlaskiego oddziału NFZ do minimum.
Te sprawy można załatwić bez konieczności wizyty w Funduszu:
Zlecenia na wyroby medyczne:
Skierowania na leczenie uzdrowiskowe:
Wszelkie sprawy związane z kierowaniem na leczenie uzdrowiskowe nie wymagają osobistego zaangażowania pacjenta – są załatwiane wyłącznie korespondencyjnie.
Karty EKUZ:
Ubezpieczenie w NFZ:
Ubezpieczenie dobrowolne:
Korzystanie z e-rozwiązań pomoże zminimalizować ryzyko zarażenia zarówno u Państwa, jak i naszych pracowników.
W związku z sytuacją epidemiologiczną w kraju, w najbliższym czasie może zostać zmniejszona do niezbędnego minimum liczba stanowisk obsługi klientów w podlaskim NFZ.
Liczymy na Państwa wyrozumiałość i zrozumienie.
W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Telefoniczną Informacją Pacjenta pod numerem 800 190 590.
Rafał Tomaszczuk
Rzecznik Prasowy POW NFZ